Nu online! Zjwame Aktueel

De Dorpsraad Swalmen heeft het initiatief genomen voor de website Zjwame Aktueel om een gebundeld overzicht te creëren van activiteiten die in Asselt, Boukoul en Swalmen plaatsvinden.

Je kunt nu via de website www.zjwameaktueel.nl alle informatie vinden over activiteiten in Swalmen, Asselt en Boukoul op sociaal, cultureel, sportief en informatief gebied.

‘Zjwame Aktueel’ is bedoeld voor activiteiten die door verenigingen en organisaties in Swalmen worden georganiseerd.
Denk bijvoorbeeld aan een buitenspeeldag voor de jeugd; intocht St Nicolaas; de traditionele motortocht van Kindervakantiewerk; het zomeravondconcert van de harmonie; de boekenmarkt; Sjwaampop, maar ook bijvoorbeeld voor een aankondiging/overzicht van kerkdiensten en sportwedstrijden.

Alle verenigingen, groeperingen, instanties en organisaties (uit Swalmen, Asselt en Boukoul) kunnen een inlognaam met wachtwoord ontvangen voor de website ‘Zjwame Aktueel’. De ‘webmaster’ van elk van deze organisaties krijgt hiermee een platform om zijn/haar vereniging te promoten middels het plaatsen van berichten en activiteiten.

Ook een inlog ontvangen om de activiteiten of berichten voor jouw vereniging GRATIS op deze website te plaatsen?
Vraag dan hier jouw inlognaam met wachtwoord.

Op de website www.zjwameaktueel.nl kunt u na het inloggen met uw inlognaam en wachtwoord een handleiding downloaden.
In deze handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe u berichten en/of evenementen kunt plaatsen.
Heeft u desondanks toch nog vragen over de website www.zjwameaktueel.nl, mail dan uw vraag naar: secretariaat@dorpsraadswalmen.nl

Overig Nieuws