Haaj Zjwame sjoon!

In een vorige editie van de Zjwamer Gezet  deden we een oproep aan vrijwilligers om mee te werken aan de actie: “Haaj Zjwame sjoon”. We zouden graag zien dat in het hele dorp bewoners regelmatig het zwerfvuil verzamelen. Omdat dat nog niet overal het geval is, doen we hier een nieuwe oproep.

Met name in het “Groene Kruis” gebied zijn nog diverse straten waar, voor zover wij weten, nog niemand actief is om het zwerfvuil (blikjes, flesjes, chipszakjes, stukken piepschuim, hondenpoepzakjes etc.) met enige regelmaat te verzamelen. Onder andere voor de Koningin Wilhelminalaan en de andere “koninklijke straten” zoeken wij nog vrijwilligers. Dat geldt ook voor stukken in het buitengebied van ons mooie dorp.

Wie helpt mee om naar eigen invulling, tempo en tijd een stukje van ons eigen dorp, onze eigen buurt, schoon te houden, zodat Zjwame mooi en schoon zal worden en blijven. Via de gemeente hebben wij de beschikking over grijpers, hesjes en zakken. Wil je in deze iets betekenen, meld je dan aan via: info@mhvs.nl of via secretariaat@dorpsraadswalmen.nl of via hermgrd@gmail.com
We hopen op positieve reacties. Alvast bedankt!

MHVS en Dorpsraad Swalmen

Overig Nieuws