Podiumdelen

Dorpsraad Swalmen neemt – in samenwerking met Springze - podiumdelen over van BC Broekhin t.b.v. de Swalmer gemeenschap

Als gevolg van de verhuizing van BC Broekhin van de locatie Peelveldlaan naar Reuver heeft de Dorpsraad Swalmen een aantal bij de school overtollige podiumdelen over kunnen nemen.
Het gaat om in totaal 25 podiumdelen, met een afmeting van 2 bij 1 meter, en een hoogte van 40 cm. Tot nog toe konden Swalmer verenigingen en organisaties de podiumdelen lenen bij BC Broekhin. Dat is in de toekomst niet meer op die manier mogelijk. Om de podiumdelen toch voor de Swalmer gemeenschap te behouden heeft de Dorpsraad Swalmen besloten de podiumdelen over te nemen.
De Dorpsraad heeft voor de uitvoering van een en ander contact opgenomen met Springze, het verhuurbedrijf van Bart Geraedts. De podiumdelen worden bij Springze opgeslagen.

De voorwaarden voor uitleen zijn:
  • De podiumdelen zijn voor Swalmer verenigingen en organisaties (waaronder ook begrepen die uit Boukoul en Asselt) gratis te leen. Gratis uitleen geldt niet voor particulieren en bedrijven.
  • Reservering dient te geschieden via e-mail  info@springze.nl.
  • De podiumdelen dienen zelf afgehaald en teruggebracht te worden naar Springze. U zorgt zelf voor het laden en lossen van de podiumdelen. Tegen een vergoeding kan Springze ook het transport verzorgen.
  • Als er tijdens/als gevolg van de uitleen beschadigingen optreden worden de kosten van reparatie aan de betreffende lener in rekening gebracht.
  • Springze kan de podiumdelen, wanneer ze niet door een Swalmer vereniging/organisatie gereserveerd zijn ook voor eigen doeleinden uitlenen aan derden.
  • Wie zeker wil zijn dat de podiumdelen beschikbaar zijn, dient deze uiterlijk 2 maanden vóór het betreffende evenement bij Springze te reserveren. Mochten er onverhoopt meerdere Swalmer verenigingen/organisaties voor dezelfde datum podiumdelen willen reserveren dan geldt: wie het eerst komt, het eerst maalt.
  • Als een Swalmer vereniging/organisatie op het laatste moment (dus minder dan 2 maanden voorafgaand aan het evenement) podiumdelen wil reserveren bestaat dus de kans dat Springze de podiumdelen al aan derden verhuurd heeft.

De Dorpsraad is Springze erkentelijk voor de bereidheid om voor opslag en uitleen van de podiumdelen te willen zorgen.
We hopen dat op deze wijze de podiumdelen voor de Swalmer gemeenschap een welkome aanvulling blijven bij de organisatie van allerlei activiteiten en evenementen.

Swalmen, juli 2019
Bestuur Dorpsraad Swalmen                                                            Springze