Informatie-avond gemeenschapshuis de Robijn

Aan de gebruikers en potentiele gebruikers van De Robijn

Sinds ruim 10 jaar wordt Gemeenschapshuis “De Robijn” als onderdeel van de BMV (Brede Maatschappelijke Voorziening) benut door verenigingen en organisaties voor periodieke dan wel eenmalige activiteiten.
Nu binnen afzienbare termijn de vestiging van BC Broekhin aan de Peelveldlaan haar deuren gaat sluiten, verdwijnt een zaalruimte die – in voorkomende gevallen – ook door Swalmer verenigingen en organisaties werd/wordt benut.

Tegen deze achtergrond hebben het bestuur van de Stg Gemeenschapshuizen Swalmen en de Dorpsraad Swalmen overleg gevoerd om te bezien of en in welke mate de mogelijkheden van De Robijn nog beter voor het voetlicht gebracht kunnen worden.

Daartoe nodigen we u graag uit voor een bijeenkomst op woensdag 18 oktober a.s. van 19.00 – 20.30 uur in gemeenschapshuis De Robijn.

De Dorpsraad zal u informeren over het onderzoek dat zij gedaan heeft omtrent (zaal)accommodaties in Swalmen.
Het bestuur van de Stg Gemeenschapshuizen Swalmen zal u bijpraten over de plannen die er zijn om de Robijn aan te passen tbv een nog optimaler gebruik.

Er zal ook gelegenheid zijn om alle ruimtes en faciliteiten van De Robijn te bekijken zodat u een goed beeld krijgt van alle (wellicht onbekende) mogelijkheden die De Robijn biedt.

Hopende op uw komst

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur van Gemeenschapshuis de Robijn Namens de Dorpsraad Swalmen
Ger Beurskens, voorzitter     Wim Suilen, voorzitter